CURSOS 100% SUBVENCIONATS adreçats a treballadors/es en actiu que pertanyin a la sanitat, (excepte mutualistes i treballadors de l´administració pública), i persones en situació d´atur.
PROCÉS D´INSCRIPCIÓ:
- Fer preinscripció online o bé trucar a ACES 93.209.19.92 i esperar a rebre confirmació de plaça
- Una vegada confirmada, lliurar la següent documentació:
- Sol·licitud de participació (Annex 1). (Pot descarregar-se la sol·licitud fent un click al link “Document adjunt”)
- Fotocòpia llegible del DNI o NIE de l´alumne/a participant
- Fotocòpia de la darrera nòmina sencera i en cas d´estar en situació d´atur el document d´inscripció al SOC (DARDO)
LLIURAMENT DE LA DOCUMENTACIÓ: Data màxima 1 setmana abans de l´inici del curs, a les oficines d´ACES, Muntaner 262 2n 2na., o enviar-la escanejada al correu recepcio@aces.es (imprescindible dur els originals el primer dia de curs).NO s´admetrà cap inscripció sense la documentació demanada.
Es confirmarà la reserva de plaça, al telèfon de contacte o correu electrònic que ens faciliti l´alumne/a.
PER A MÉS INFORMACIÓ DEL CURS TRUCAR A ACES AL 93.209.19.92 o recepcio@aces.es
OBJECTIUS
Objectius Generals:
Amb freqüència no som conscients que en moltes ocasions tenim tendència a interpretar els esdeveniments de forma negativa.
El que fem, el que diem, el que sentim, tot té el seu origen en la nostra ment, que es regula a través dels nostres pensaments.
L'actitud positiva és una de les claus per a poder millorar els nostres resultats professionals. Les persones que pensen d'una manera positiva tenen l'habilitat d'esmorteir millor les dificultats laborals.
En aquesta AF entendrem com funciona la nostra ment i quins són els principis del pensament efectiu. Paral•lelament s'ensenyaran tècniques senzilles i eficaces per a desenvolupar el pensament positiu a través d'exercicis que podrem traslladar directament al nostre dia laboral.
També té per objectiu, que els participants, que no són del sector salut, tinguin eines per detectar si se senten motivats per forma-se i buscar feina en el sector salut/dependència, un dels jaciments d'ocupació detectats en ocupació
Objectius Específics:
- Identificar com ens afecta el tipus de pensaments que tenim
- Aprendre a direccionar els nostres pensaments
- Desenvolupar el pensament positiu
CONTINGUTS
. Comprendrem com funciona la nostra ment
. Avaluarem quins són els nostres tipus de pensaments predominants
. Millorarem la qualitat dels nostres pensaments
. Practicarem tècniques per a desenvolupar el pensament positiu
. Analitzarem si disposem d'habiltats/aptituds/ actituds per fer un gir professional i enfocar-se al sector salut/dependència