Empreses col·laboradores

Patrocinadors i col·laboradors

  • AXPO

    logo AXPO

    El Grup Axpo és el major productor suís d'energia renovable i líder internacional en el trading i comercialització d'energia solar i eòlica. Posseïm una de les majors carteres de renovables d'Espanya i desenvolupem productes i serveis energètics innovadors adaptats a les necessitats específiques dels nostres clients, des de pimes i grans empreses fins a productors d'energia i inversors.
    En 2024, el Grup Axpo va obtenir en el prestigiós rànquing Energy Risk Commodity el segon lloc en les categories de millor dealer mundial d'energia, matèries primeres, electricitat i gas natural, i va ser triat trader d'electricitat núm. 1 al Regne Unit, els Països Baixos, Europa del Nord, Europa Central i de l'Est, Espanya i Portugal.

    Paseo de la Castellana nº. 95, planta 20 | ES-28046 Madrid

    https://tuenergia.axpo.com/

    872.09.54.85 -- mòbil 647496135

    carles.torrent@agente-axpoiberia.es

  • Comertel

    logo Comertel

    Después de más de 20 años de trabajo y dedicación, estamos presentes en distintos sectores de la restauración colectiva: Sanidad, Enseñanza, Restaurantes Laborales, Tercera Edad, etc., a través de nuestras distintas empresas del grupo.

    C. Fructuós Gelabert, 2-4. 8º4ª Edificio Conata I 08970 Sant Joan Despí

    https://www.aramark.es/sectores/socio-sanitario/hospitales?sc_lang=ca-ES

    93 477 64 16

    info@comertel.es

  • OPINAT

    logo OPINAT

    En Opinat ens dediquem a mesurar l'experiència del client mitjançant el sistema Net promoter Score (NPS (c)) des de fa més de 12 anys.

    Som especialistes en dissenyar i implantar sistemes NPS (c) en clíniques, hospitals o qualsevol tipus de negoci vinculat amb la sanitat perquè entenem que el pacient o usuari és l'eix a partir del que ha de pivotar tota l'organització.

    En Opinat ens dediquem a implementar el nostre programari perquè puguin conèixer i gestionar l'opinió dels seus clients a temps real.

    (+34) 609 162 576

    sraventos@opinat.com

  • Serom

    logo Serom

    SEROM, fundada l'any 1990, és una empresa constructora compromesa i actual, amb una àmplia experiència en totes les nostres àrees d'activitat, especialment en edificació, obres de serveis/manteniments integrals d'edificis i obra civil, amb certificats de classificació empresarial i sistemes de gestió certificats. El seu principal objectiu és satisfer les necessitats dels nostres clients, mitjançant un esperit d’innovació, creativitat i l'adequada gestió dels recursos humans.

    c/ de la Marina, 311, Entresol 1ª 08025 Barcelona

    http://www.serom.cat

  • auren

    logo  auren

    Auren ofereix serveis complets d'auditoria, consultoria, assessoria legal i fiscal i corporate. Som la primera firma espanyola de serveis professionals multidisciplinar, orientada a crear valor i contribuir al desenvolupament sostenible de la societat, les organitzacions i els ciutadans. Ens diferenciem per la nostra flexibilitat, disponibilitat i proximitat amb els nostres clients. Proporcionem a les empreses i organitzacions les eines de gestió més avançades, les idees més innovadores i els mitjans per facilitar una adaptació ràpida i rendible a l'entorn canviant. Auren té 15 oficines a Espanya, ubicades a: Corunya, Alacant, Barcelona, Bilbao, Cartagena, Palmes de Gran Canària, Madrid, Màlaga, Múrcia, Palma, Sevilla, València, Valladolid, Vigo i Saragossa, i compta amb una xarxa internacional d’oficines establertes a Portugal, Alemanya, Països Baixos, Argentina, Xile, Mèxic, Colòmbia i Uruguai. El nostre equip professional està format per més de 800 professionals a Espanya i gairebé 2.000 a tot el món. A més, Auren pertany a la xarxa internacional ANTEA, Aliança de Firmes Independents, present en més de 70 països i amb 300 oficines a tot el món.

    c. Mallorca, 260. Barcelona 08008.

    https://www.auren.es/

  • AGEFRED

    logo AGEFRED

    Agefred és una empresa de serveis energètics amb una àmplia experiència des de la seva fundació el 1974. Establerta històricament a Espanya, desenvolupa les seves activitats d’instal·lació, manteniment i gestió de l’energia a nivell nacional i internacional. Els seus serveis poden ser aplicables a un gran nombre d’instal·lacions: sector industrial, sector hospitalari i biotecnològic, sector terciari, oficines, entitats locals i governamentals.

    Carrer de l'Escultor Canet, 35, Sants-Montjuïc, 08028 Barcelona

    https://www.agefred.es/hospitalari/?lang=ca

    Telèfon: +34 932 609 400

    agefred@agefred.es

  • ALDEXTRA

    logo ALDEXTRA

    ALDEXTRA HXM, con más de 20 años de experiencia en el sector Salud, tiene como objetivo mejorar la eficiencia operativa y reducir costes, situando a las personas como impulsores de resultados. Nuestra solución “plano WFM”, con más de 1300 clientes y 2 millones de empleados planificados, dispone de funcionalidades muy potentes para gestionar de forma óptima los turnos de personal, mejorar la productividad, solucionar automáticamente las sustituciones, resolver cualquier escenario complejo y optimizar dos de los principales activos empresariales: las personas y su tiempo de trabajo.

    C/Tuset, 8-10, 3º, 2ª 08006 Barcelona

    HTTPS://www.aldextra.com

    Tel. 933 68 10 96 -- móvil: 670 011 957

    info@aldextra.com -- marian@aldextra.com

  • Athenea

    logo Athenea
    Athenea Solutions som una empresa amb seu a Barcelona que des de 2006 ens especialitzem en projectes de consultoria i digitalització per a centres de salut i altres organitzacions de la cadena de valor del sector sanitari.
     
    Centrem els nostres esforços en modernitzar i transformar el sector mitjançant l'aplicació de mètodes i tècniques innovadores.Volem millorar l'experiència dels pacients, els resultats clínics i els costos de l'atenció amb ajuda dels professionals assistencials.
     
    Desenvolupem solucions en l'àmbit de:
    1) L'Estratègia i Organització, 
    2) L'optimització Lean i Kaizen de processos 
    3) L'Experiència del Pacient
    4) L'Excel·lència i la Qualitat
    5) Digital Health

    Sant Elies 29, 4º 3 B, 08006 Barcelona

    https://atheneasolutions.com/

    +34 931 297 570

  • Comtec

    logo Comtec

    COMTEC és una consultora especialitzada en el sector de la salut i el benestar, amb més de 25 anys d’experiència.

    El nostre propòsit és ajudar als liders a imaginar i fer realitat el futur que volen crear. Per això, acompanyem a les organitzacions en els processos de transformació i millora de la gestió amb l'objectiu d'optimitzar els seus resultats i garantir la seva sostenibilitat.

    Estem especialitzats en planificació estratègica, avaluació d’organitzacions i sistemes de gestió, certificacions i acreditacions, implantació de sistema de gestió de la qualitat i de la seguretat del pacient, millora i optimització de processos i gestió de l’experiència del client.

    Rambla de Catalunya, 39, 08007 Barcelona

    http://www.comtecquality.com/

    934 87 46 56

  • Construcciones Bosch Pascual

    logo Construcciones Bosch Pascual
    Un dels pilars fonamentals i diferencials és la captació i garantia tècnica de CONSTRUCCIONS BOSCH PASCUAL. Apostem per les persones com a base de la competitivitat i servei a client. El nostre equip de professionals inclou, enginyers de camins, canals i ports, enginyers industrials, enginyers de l'edificació, arquitectes tècnics, màster en prevenció de riscos laborals, llicenciats en ADE, diplomats en ciències empresarials, administratius, encarregats i operaris. Tots ells amb una llarga i provada experiència en diferents empreses de primer nivell de sector.
    Detallistes, perfeccionistes i curosos, la nostra metodologia de gestió dels contractes es basa en una anàlisi profunda del projecte a executar. S'analitza la factibilitat tècnica, econòmica i de terminis. Es realitzen revisions periòdiques de desviacions, actualització constant del camí crític, planificació logística, planificació de recursos, enginyeria de valor i en general, qualsevol aspecte que afecti tant a la qualitat, al termini o al cost de l'obra.

    Fructuós Gelabert, 2-4, Edifici Conata, 1, 5o1a · 08970 · Sant Joan Despí

    https://ca.boschpascualconstrucciones.com/

  • Gesesa

    logo Gesesa

    Servicios integrales de limpieza para empresas, especialistas en el sector sanitario. Se ofrecen todos los servicios que dicho sector demanda en cuanto a sus peculiaridades, necesidades y exigencias.

    C/ Maria Barrientos, 17 local 1 08028 Barcelona

    https://gesesa.net/ca/home/

    93 209 21 02

    info@gesesa.net

  • GRAIL

    logo GRAIL

    GRAIL Cyber Tech és una empresa catalana especialitzada en ciberseguretat avançada que ofereix serveis en àmbits defensius (monitoratge i detecció d’amenaces), ofensius (penetration testing i Red Teaming), d’intel·ligència i de resposta a incidents (investigació forense i mitigació d’atacs). Amb una sòlida experiència en la gestió d’incidents i la protecció de dades en institucions de prestigi, tant a nivell nacional com internacional, l’empresa ha demostrat la seva capacitat d’adaptació a entorns digitals complexos, incloent-hi la resolució d’incidents sofisticats en entitats de salut. A més, impulsa la recerca, el desenvolupament i la innovació (R+D+I) per generar solucions disruptives que anticipin i neutralitzin les noves amenaces.

    Carrer de la Fontsanta 46, planta 4a oficina C Sant Joan Despí, Barcelona, 08970

    HTTPS://grailcyber.tech

  • ICDQ

    logo ICDQ

    ICDQ es una empresa certificadora de sistemes de gestió i verificadora ambiental y de sostenibilitat amb més de 20 anys d’experiència i que compta amb les acreditacions i els reconeixements internacionals necessaris per assegurar la validesa dels certificats emesos així com garantir la seva competència tècnica.

    ICDQ es una empresa de persones al servei de persones. El principal actiu de les empreses son les persones que les integren, que s’esforcen cada dia amb l’objectiu de complir amb els compromisos adquirits amb els seus clients, amb ells mateixos i per l’excel·lència en el seu entorn laboral i social.

    A l’escollir a ICDQ el client està segur de que les activitats seran portades a terme per professionals amb l’adequada qualificació, i la necessària experiència i coneixement en el sector d’activitat a certificar.

    Parc TecnoCampus Mataró-Maresme Edificio TCM2, P6 Avinguda Ernest Lluch, 32 08302, Mataró (Barcel

    https://www.icdq.es/

    +34 933631701

    info@icdq.es

  • LIVO

    logo LIVO

    Livo neix de la fusió de la vocació sanitària i la tecnològica per proporcionar als centres sanitaris les eines necessàries per combatre l'escassetat d'infermeria i crear un espai per a les plantilles més flexible. Vam començar desenvolupant una aplicació que connecta centres amb una xarxa de més de 10.000 infermer/es disponibles per a cobrir absències, baixes, permisos i pics assistencials, garantint un índex de cobertura superior al 95%. A més, compta amb una eina per a la gestió interna de cobertures que permet als equips de planificació i supervisió a alliberar el 70% del seu temps en tasques manuals i als professionals aplicar als torns de manera voluntària, generant un ambient laboral més conciliador, promovent la retenció i el bon clima laboral. 

    C/Sant Antoni Maria Claret 167 Pabellón Sant Manuel 08025 Barcelona (Barcelona Health Hub)

    https://www.getlivo.com

    +34648002913

    carlos@getlivo.com

  • LLAMALITICA

    logo LLAMALITICA

    Llamalitica® es la startup que pretende mejorar la relación entre pacientes y médicos, haciéndola más directa. Esto lo consiguen mediante su Asistente Virtual MichiQ ® que emplea un modelo propio de Inteligencia Artificial Generativa basado en España. De este modo, la conversación entre paciente y médico primero se transcribe (sin necesidad de preparación previa) y en segundos se obtiene en formato SOAP. Así se mejora la experiencia de paciente y reduce el tiempo de consulta no médica. El SOAP es exportable al momento y integrables en su EHR via API FHIR. 

     
     

    C/Espronceda 183 local 2 - 08018 Barcelona

    https://www.llamalitica.com

    93 047 7048 - +34 605 08 37 10

    fllordachs@llamalitica.com

  • NATUR SYSTEM

    logo NATUR SYSTEM

    Natur System, amb més de 50 anys d'experiència, és una empresa constructora especialitzada en infraestructures d'edificació, rehabilitació i manteniment d'edificis residencials i equipaments. La seva trajectòria l'ha consolidat com un referent del sector, destacant per la seva capacitat per a desenvolupar solucions constructives innovadores i eficients. Compromesa amb la sostenibilitat, aposta per materials i tècniques que optimitzen el rendiment energètic i minimitzen l'impacte ambiental. El seu enfocament integra qualitat, respecte pel patrimoni i adaptació a les necessitats actuals, garantint projectes funcionals, eficients i sostenibles.

    Pl. d’Europa, 2-4, 4ª planta 08902 L’Hospitalet de Llobregat

    https://www.natursystem.com

    TLF.: .932 530 150

    natur@natursystem.com

  • nymiz

    logo nymiz

    Somos una herramienta de software B2B SaaS impulsada por IA que anonimiza datos de identificación personal (PII, por sus siglas en inglés) en casi cualquier tipo de documento y base de datos, en diversas industrias e idiomas. Trabajamos con grandes empresas y administraciones públicas para evitar violaciones de datos y cumplir con las normas de privacidad así como favorecer la analítica de datos posterior. Muy presentes en ámbito de healthcare.

    C/ Gran Vía de Don Diego López de Haro 1, planta 7 – 48001 (Spain) Biscay (Spain)

    https://www.nymiz.com/

    +34 682 61 12 52

    oscar@nymiz.com

  • PDCA Operations

    logo PDCA Operations

    PDCA Operations és una consultoria especialitzada en la implantació de metodologies de millora contínua (Plan, Do, Check & Act) per a l'obtenció de resultats mesurables a tots el nivells.

    Som un equip d’enginyers  amb més de 20 anys d’experiència en operacions en empreses industrials i de serveis, que ens hem especialitzat en la millora de la gestió operativa en el sector Healthcare

    Ens enfoquem a resultats operatius, treballem sobre el terreny, potenciem el comandament intermedi en àrees tals com blocs quirúrgics, procés d’hospitalització, atenció sociosanitària, serveis d’urgències, farmàcia hospitalària, logística i aprovisionament, consultes externes, experiència pacient, tant en centres hospitalaris com en centres mèdics.

    Identifiquem QUÈ cal fer a partir de diagnòstics operatius i COM aconseguir-ho a partir de projectes de gestió del canvi operatiu.

    Els nostres valors són: Passió pel que fem, honesteDat en el objectius, Compromís en resultats, Acció i mètode

    Avda de la Via Augusta 15-25, 08174 Sant Cugat del Vallès, Barcelona. @Sant Cugat Business Park

    https://www.pdcaoperations.com

  • PIB Group Iberia

    logo PIB Group Iberia

    Des de 1990 a PIB Group Iberia (abans Confide), com a corredoria d'assegurances i reassegurances, vetllem pels interessos i la satisfacció dels nostres clients identificant les necessitats i aconseguint els millors acords tant en el mercat nacional com internacional.

    Oferim una gestió integral del programa assegurador 360è, dissenyat específicament per a cada client.

    Des de 1993 som socis estratègics en gestió de riscos del sistema sanitari públic i privat català.

    A l'octubre de 2022 Confide s'integra en PIB Group i Martín Navaz, president de Confide, es converteix en el CEO del grup britànic a Espanya i Portugal.

    La independència, la confiança i l'assessorament especialitzat professional ens distingeix.

    aribau 200 3ª pl - 08036 Barcelona

    https:/www.confidecorredoria.es

    93 3065353 - +34 681304809

    silvia.morell@pib-insurance.es

  • PKF Attest

    logo PKF Attest

    PKF Attest és una empresa multidisciplinària de serveis professionals per a empreses i institucions i, actualment, una de les deu majors d'Espanya, sempre prop del client i creant relacions duradores en el temps.

    La divisió tecnològica de PKF Attest, està formada per un equip experimentat amb més de 25 anys en el sector sanitari, amb una llarga trajectòria en implantacions de sistemes de salut i amplis coneixements en les solucions Cegid Ekon.

    Amb PKF Attest Health, optimitza l'eficiència en les teves operacions sanitàries. La nostra plataforma integra sistemes per a millorar la qualitat assistencial dels teus pacients mitjançant l'automatització de processos. Tot això és possible gràcies al programari mèdic líder en el mercat: Cegid Ekon Health, el referent en sistemes d'informació hospitalària ERP.

    Pl. de Catalunya, 1, 08007, Eixample, 08007 Barcelona

    https://www.pkf-attest.es/tecnologia/his/cegid-ek

    936 11 00 66

  • Randstad

    logo Randstad

    Randstad Professionals Healthcare posa a l’abast de les empreses un equip de consultors especialitzats. La seva experiència i coneixement del sector, juntament amb l’aplicació d’innovadores tècniques de reclutament i identificació de talent, fan d’aquest equip un partner necessari per a la selecció del millor talent i per a l’èxit de la companyia. Algunes de les posicions en què s’especialitza en sanitat són: director d’hospital, director d’infermeria, director mèdic, metge, odontòleg, infermera i consultor comercial. Pel que fa a salut laboral: director de servei, coordinador de salut, metge, infermera i fisioterapeuta. I en l’àmbit sociosanitari: director de centre, coordinador del servei i equip tècnic sociosanitari

    Avinguda Diagonal, 615, 08028 Barcelona

    https://www.randstad.es/empresas/professionals

  • UPTR

    logo UPTR

    A UTPR® TECNODOSIS som una empresa líder en prestació de serveis de compliment normatiu. Comptem amb més de 30 anys d'experiència, una sòlida presència a tota la península, i una àmplia base de més de 7.000 clients actius.

    Som coneguts com a Consultoria especialitzada en Llicències i Autoritzacions sanitàries, estem autoritzats i auditats pel Consell de Seguretat Nuclear per al desenvolupament d'activitats pròpies d'una Unitat Tècnica de Protecció Radiològica (UTPR), així com també prestem Servei de Dosimetria Personal Externa (SDPE) i impartim cursos per operar i dirigir aquestes instal·lacions. Disposem també d’altres autoritzacions que inclouen el Transport i la Gestió de Residus Sanitaris i serveis d'Higiene Ambiental com la Prevenció i Control de la Legionel·la.

    Avda. de Barcelona, 115  3er 3ª 08970 Sant Joan Despí

    https://utpr.es

    651 040 138 (Laura Suñé) 93 368 13 55

    jm@utpr.es (Jonathan Méndez) i ls@utpr.es (Laura Suñé)

  • VISCOLA

    logo VISCOLA

    Des de 1962, a Viscola ens hem consolidat com una empresa de referència en el sector de la construcció, especialitzant-nos en projectes del sector sanitari, químic i farmacèutic.

    A Viscola ens distingim per oferir una àmplia gamma de serveis en construcció, destacant-ne el compromís, la proximitat i la solvència en cada projecte, és gràcies a això, que les principals institucions sanitàries de Catalunya confien en nosaltres per executar i fer realitat els seus projectes.

    C. Pau Vila 13-15 P3. 08174 Sant Cugat del Vallès

    https://www.viscola.com/hospitalari/

    TELF: 938 390 945

    fprat@viscola.com

  • Constructora del Cardoner

    logo Constructora del Cardoner
    Som un grup empresarial dedicat a la construcció, promoció immobiliària, manteniment d’edificis i altres serveis relacionats amb el món de l’edificació i l’obra civil.
    El nostre objectiu principal és donar un servei complet al client en totes les etapes del cicle de vida dels actius des del disseny fins a la fase de l’explotació, sempre buscant un segell de màxima qualitat i excel•lència.
    Constructora del Cardoner es una empresa constructora amb més de trenta anys de presència al sector i una àmplia cartera de projectes en diferents sectors com ara retail, contract, residencial i equipaments de diferents tipus.
    Busquem diferenciar-nos sempre amb una construcció de la màxima qualitat, tenint cura de la posada en obra i amb una gran atenció als acabats.

    Muralla de Sant Francesc 49 08241 Manresa, Barcelona

    https://www.constructoracardoner.com/ca/

  • ESTUDI PSP ARQUITECTURA

    logo ESTUDI PSP ARQUITECTURA

    A Estudi PSP treballem principalment en projectes de la salut, dissenyant nous hospitals, ampliant i reformant hospitals existents, residències geriàtriques i altres instal·lacions de salut. En els últims anys hem focalitzat els nostres esforços i investigacions en el "healing space", l'ACP (atenció centrada en la persona) i la neurociència aplicada l'arquitectura, basant-nos en l’evidència  i apostant per la innovació i la investigació. A la vegada anteposem el compromís social de les nostres accions, la sostenibilitat i el respecte a la pluralitat d'usuaris.

     

    Roca i Batlle 30, planta passatge

    HTTPS://www.aheadpsp.com/

    +34 934181999 / +34 619117577

    info@aheadpsp.com / clara@aheadpsp.com

  • igualia

    logo igualia

    IGUALIA es marca registrada perteneciente al Grupo SGP, empresa conformada por profesionales expertos en materia de Igualdad de Oportunidades.

    IGUALIA nace en el año 2007 tras la aprobación de la Ley Orgánica 3 / 2007 de 22 de marzo para la igualdad efectiva de mujeres y hombres.

    Sus sedes se centran en Barcelona y Madrid, y dispone de una red de centros y colaboradores/as que permite cubrir todo el territorio nacional y parte de Latinoamérica.

    Nuestra experiencia permite abarcar desde el diseño e implantación del Plan de Igualdad, hasta la auditoria de control y seguimiento, pasando, claro está, por la elaboración e implantación de los procedimientos necesarios para la correcta tramitación de las acciones positivas.

    El hecho de disponer de un equipo humano altamente cualificado, hace que cualquier tipo de cuestión que se suscite en materia de igualdad sea gestionado de una manera efectiva y eficaz.

    c/ Roger de Llúria 116 * 08037, Barcelona

    https://www.igualia.com/

    93 451 33 21

    info@igualia.com

  • MEDOX

    logo MEDOX

    medOX és la plataforma de compres més innovadora del sector salut. Mitjançant solucions avançades, facilita la transparència i l'eficiència en els processos de compres. Amb una interfície intuïtiva i eines basades en intel·ligència artificial, medOX permet a les institucions de salut optimitzar els seus recursos i assegurar un proveïment eficient i segur. És accessible per a institucions de qualsevol mida i especialitat, garantint una millor gestió de subministraments i donant suport a l'excel·lència en l'atenció sanitària.

    Carrer Terrissaires 2 08800-Vilanova i la Geltrú (Barcelona)

    https://www.medox.ai/

    Telf: +34 674050749

    jbatlle@medox.ai info@medox.ai

  • Mutual Medica

    logo Mutual Medica

    MUTUAL MÈDICA és una mutualitat especialitzada en la previsió social del metge. Així mateix, en virtut de l'establert per la Resolució de 24 de juliol de 2007 de la Dirección General de Ordenación de la Seguridad Social, MUTUAL MÈDICA està autoritzada per a actuar com alternativa al Règim Especial de Treballadors Autònoms (RETA) per a tots els metges d'Espanya.

    Via Laietana, 31, 08003 Barcelona.

  • Validatedid

    logo Validatedid

    A Validated ID sabem que gestionar els compromisos legals no és fàcil, representa un alt cost i afecta directament a la productivitat de l'empresa. Per això hem creat ViDSigner com un servei de signatura biomètrica que combina la seguretat de la tecnologia criptogràfica amb la facilitat d'ús de la signatura manuscrita. ViDSigner és ideal per a la signatura de documents en entorns sanitaris com ara els consentiments informats.

Fes-te soci