Certificació EXPA360º
La certificació EXPA360º té com a finalitat estandarditzar els elements vinculats amb l’estratègia, el lideratge i la cultura de l’experiència de pacient a les organitzacions.
Pretén assegurar l’existència de canals i iniciatives enfocades a captar la veu dels pacients i fomentar-ne la participació, i proporcionar eines que garanteixen la integració de la seva perspectiva en els processos.
Així mateix, promou el seguiment i l’avaluació de les dimensions i aspectes clau de cada procés, tant des d’un enfocament qualitatiu com quantitatiu.
La certificació es divideix en 6 àmbits i 48 subàmbits.
Els quatre primers àmbits se centren en com es gestiona l'experiència de pacient dins de l'organització, i inclouen: estratègia, lideratge i cultura, estructura participativa i processos.
El cinquè àmbit està orientat a la implementació del model i s'encarrega d'identificar els aspectes clau en cadascun dels processos.
Finalment, el sisè àmbit s’orienta a mesurar l'impacte mitjançant l'anàlisi qualitativa i quantitativa, assegurant l'avaluació i el seguiment dels objectius establerts.
- Estratègia: Accions que garanteixen la integració de l'experiència de pacient dins de l'organització.
- Lideratge: Valors, procediments, principis i estratègies de gestió del canvi que promouen una orientació comuna per a tota l'organització.
- Estructura participativa: Canals i iniciatives que garanteixen la recollida de la veu dels pacients i fomenten la seva participació.
- Processos: Eines que garanteixen la incorporació de l'experiència de pacient en els processos.
- Dimensions de l’experiència de pacient: Identificació dels aspectes clau rellevants en cada procés.
- Avaluació i resultats: Anàlisi qualitat i quantitatiu que garanteix el seguiment i avaluació d’objectius.
Vols saber més?
Contacte amb nosaltres!