Logo Ultreia
  • Facebook
  • Twitter
Formació

Atenció a l'usuari i neuromarqueting

  • portada curs
  • Data inici
    23/10/2017
    Data fi
    31/10/2017
    Duració
    8 h.
    Tipus
    Bonificable
    Modalitat
    Presencial
  • Dies d'impartició
    23 i 31 d'octubre
    Lloc d'impartició
    ACES C/ Muntaner, 262 2º 2ª Barcelona
    Horari
    De 9'30-13'30h.

    Preu Associats i Aturats: 102€ / No associats:130€

Curs bonificable per la Fundación Estatal para la Formación y el Empleo.

Avís per a les empreses que desitgin aplicar la bonificació:

ACES/ULTREIA no pot garantir la realització dels tràmits necessaris per a la gestió de les bonificacions davant la Fundación Estatal si no pot confirmar la inscripció al curs amb una antelació mínima de 10 dies sobre la data d'inici prevista del curs.

PROCÉS D´INSCRIPCIÓ:

1. Fer preinscripció online o bé trucar a ACES 93.209.19.92 i esperar a rebre confirmació de plaça.

2. Una vegada confirmada, cal fer la transferència de l'import al número de compte indicat a la butlleta, i lliurar la següent documentació:

- Butlleta complimentada juntament amb el comprovant de la transferència

- Fotocòpia llegible del DNI o NIE de l´alumne/a participant

LLIURAMENT DE LA DOCUMENTACIÓ: Data màxima 10 dies abans de l´inici del curs, a les oficines d´ACES, Muntaner 262 2n 2na., o enviar-la escanejada al correu mpeguero@ultreiaformacio.cat o mmarine@ultreiaformacio.cat  o per fax 93.201.09.92. NO s´admetrà cap inscripció sense la documentació demanada.

Es confirmarà la reserva de plaça, al telèfon de contacte o correu electrònic que ens faciliti l´alumne/a.

PER A MÉS INFORMACIÓ DEL CURS TRUCAR A ACES AL 93.209.19.92 o mpeguero@ultreiaformacio.cat o mmarine@ultreiaformacio.cat

Objectius del curs

  • Millorar la comunicació amb l’usuari

  • Incorporar tècniques per resoldre incidències i conflictes de forma efectiva

  • Interioritzar el concepte d’upselling des de la perspectiva de recepció

  • Aprendre tècniques de neuromàrketing per tal d’ajudar al client i, d’aquesta manera, millorar l’impacte positiu en el mateix i augmentar les vende

Continguts del curs

  • Les necessitats del client

  • La venta emocional (el neuromàrketing)

  • Pain, claim i gain. El trio per impactar en el client

  • Estratègies de neuromàrketing

  • La comunicació amb el client. Assertivitat, empatia I reflex emocional

  • La gestió de conflictes i incidències

  • Tècniques d’Autogestió emocional

Metodologia

Eminentment pràctica amb roleplayings, casos i dinàmiques.

Adreçat a: personal administratiu de recepció i Callcenter

Formadora

Natàlia Pomar. Psicòloga, experta en formació i consultoria en desenvolupament personal i neuromarquèting.

Inscriu-te!