Atenció al client
- Data inici19/09/2022Data fi28/11/2022Duració30 h.TipusSubvencionatModalitatAula VirtualDies d'impartició19/09, i 3,10,17,24 i 31/10, i 7,14,21 i 28/11Lloc d'imparticióACES(C/ Muntaner 262 2n 2na.08021 Barcelona)Horari16-20h Excepte 28/11 serŕ 16-18h
Curs subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya. Formació prioritària per a treballadors/es en actiu (excepte mutualistes i treballadors/es de l'Administració Pública).
Places limitades per a persones en situació d'atur.
Més informació i inscripcions:
Montse Peguero - 932091992 - mpeguero@ultreiaformacio.cat
Documentació a lliurar abans de l'inici de la formació
- Fotocòpia del DNI
- Fotocòpia de la última nòmina o del document Dardo amb la última data de renovació
Aquesta formació es desenvoluparà per AULA VIRTUAL. Aquesta modalitat NO PRESENCIAL li permetrà assistir a les classes en directe per videoconferència amb el docent. Per accedir-hi, uns dies abans de l'inici de la formació rebrà per correu electrònic amb les claus d'accés i l'enllaç a la plataforma virtual, on trobarà l'opció per entrar a les videoconferències (es vincula directament amb la plataforma gratuïta Zoom).
És obligatòria l'assistència virtual a totes les sessions per tal de comptabilitzar la seva participació.
EL DIA 19/09 LA CLASSE SERÀ PRESENCIAL A LES NOSTRES INSTAL·LACIONS DEL CARRER MUNTANER, 262 2º 2ª 08021 BARCELONA.
Docent
Sra. Marta Treig
Continguts
1. Aspectes generals de la comunicació
1.1. El procés comunicatiu
1.2. Principis que regeixen la comunicació interpersonal
1.3. Nivells i tipus de comunicació
1.4. Analitzar els obstacles, barreres i dificultats de la comunicació
2. La comunicació oral
2.1. Introducció. Como em veig, com em comunico
2.2. L'expressió verbal
2.3. Tècniques d’expressió oral
3. La comunicació escrita
3.1. L'expressió escrita
3.2. Estructura del tex
3.3. Estil. Claus per millorar la comunicació escrita.
4. Atenció al públic
4.1. Atenció personal
4.2. Atenció telefònica
4.3. La importància de la Imatge Personal
5. El consumidor
5.1. Establir els tipus de clients/consumidors i les seves característiques diferencials.
5.2. Comportament de compra i postcompra
5.3. Fidelització del client
5.4. Aspectes legals