Logo Ultreia
  • Facebook
  • Twitter
Formació

Atenció al client: l'art d'enamorar-lo

  • portada curs
  • Data inici
    16/03/2020
    Data fi
    18/03/2020
    Duració
    8 h.
    Tipus
    Bonificable
    Modalitat
    Presencial
  • Dies d'impartició
    16 i 18 de març
    Lloc d'impartició
    ACES C/ Muntaner, 262 2º 2ª 08021 Barcelona
    Horari
    De 9'30-13'30h.

    Preu Associats i Aturats:104€ / No associats:120€

Curs bonificable per la Fundación Estatal para la Formación y el Empleo.

Avís per a les empreses que desitgin aplicar la bonificació:

ACES/ULTREIA no pot garantir la realització dels tràmits necessaris per a la gestió de les bonificacions davant la Fundación Estatal si no pot confirmar la inscripció al curs amb una antelació mínima de 10 dies sobre la data d'inici prevista del curs.

PROCÉS D´INSCRIPCIÓ:

1. Fer preinscripció online i esperar a rebre confirmació de plaça.

2. Una vegada confirmada, cal fer la transferència de l'import.

PER A MÉS INFORMACIÓ DEL CURS TRUCAR A ACES AL 93.209.19.92 o mpeguero@ultreiaformacio.cat o mmarine@ultreiaformacio.cat

Aprendràs a: 

  • Conèixer emocionalment al client per atendre les seves necessitats i assolir l'excel.lència comercial.
  • Identificar el llenguatge verbal i no verbal propi en la comunicació presencial i telefònica.
  • Adquirir eines comunicatives (verbals i no verbals) per tractar amb el client i regular les pròpies emocions en situaciones tenses o de conflicte.

Continguts

  • La confiança. La base per atendre al client.
  • Elements de la comunicació. La veu expressa emocions.
  • El rapport i l'escolta. De l'autoregulació a la regulació emocional de l'altre.
  • El mapa d'empatia del client. Quines són les seves necessitats reals?
  • L'assertivitat. Tècniques per estar emocionalment presents amb el client.
  • Tipus de clients. La comunicació creativa amb ells.

 

Docent: Natalia Pomar. Psicòloga i Psicoterapeuta.

Inscriu-te!