Logo Ultreia
  • Facebook
  • Twitter
Formació

Atenció al pacient

  • portada curs
  • Data inici
    12/02/2025
    Data fi
    12/02/2025
    Duració
    4 h.
    Tipus
    Bonificable
    Modalitat
    Presencial
  • Dies d'impartició
    12 febrer de 2025
    Lloc d'impartició
    ACES (C/ Muntaner 262 2n 2na.08021 Barcelona)
    Horari
    15:00 a 19:00

    Preu Associats i Aturats:52€ / No associats: 65€

Curs bonificable per la Fundación Estatal para la Formación y el Empleo.

Avís per a les empreses que desitgin aplicar la bonificació:

ACES/ULTREIA no pot garantir la realització dels tràmits necessaris per a la gestió de les bonificacions davant la Fundación Estatal si no pot confirmar la inscripció al curs amb una antelació mínima de 10 dies sobre la data d'inici prevista del curs.

PROCÉS D'INSCRIPCIÓ:

1. Fer preinscripció online i esperar a rebre confirmació de plaça.

2. Una vegada confirmada, cal fer la transferència de l'import.

Tots els cursos s'han de pagar un cop confirmada la seva realització i com a mínim 2 dies abans de l'inici del curs. Això ens permet assegurar-nos que disposem del nombre mínim de participants necessari per dur a terme el curs. La confirmació del curs serà notificada via correu electrònic.

3. Si la cancel·lació es realitza amb menys de 48 hores d'antelació, es podrà cedir la plaça a una altra persona de la mateixa institució. En cas contrari, no es reemborsarà l'import del curs.

PER A MÉS INFORMACIÓ DEL CURS TRUCAR A ACES AL 93.209.19.92 o ptexido@ultreiaformacio.cat o mmarine@ultreiaformacio.cat

Objectius

  1. Refrescar conceptes i idees del curs realitzat al 2021 en relació a l'atenció al client
  2. Aprofundir en la gestió emocional relacionada amb l'atenció al client
  3. Identificar, processar i comunicar les pròpies emocions 
  4. Conèixer eines emocionals per prevenir i gestionar conflictes
  5. Compartir emocionalment experiències en l'equip per tal de consolidar la cohesió grupal

Continguts

  1. Comunicació Verbal i No verbal: bases de l'autoconeixement comunicatiu.
  2. Escolta i Empatia, pròpia i del client
  3. Les emocions en relació a l'atenció al pacient
  4. Exercicis d'identificació i focalització emocional
  5. Exercicis de regulació emocional en situacions complicades
  6. Teoria del conflicte
  7. Eines per prevenir i pal·liar conflictes
  8. Tècniques d'assertivitat

Inscriu-te!