Logo Ultreia
  • Facebook
  • Twitter
Formació

CLAUS EN EL DESENVOLUPAMENT DE NEGOCI A CENTRES SANITARIS

  • portada curs
  • Data inici
    17/04/2024
    Data fi
    24/04/2024
    Duració
    10 h.
    Tipus
    Bonificable
    Modalitat
    Presencial
  • Dies d'impartició
    17 i 24 d'abril de 2024
    Lloc d'impartició
    ACES(C/ Muntaner 262 2n 2na.08021 Barcelona)
    Horari
    09:30 a 14:00

    Preu Associats i Aturats:130€ / No associats: 150€

Curs 100% bonificable per la Fundación Estatal para la Formación y el Empleo.

Avís per a les empreses que desitgin aplicar la bonificació:

ACES/ULTREIA no pot garantir la realització dels tràmits necessaris per a la gestió de les bonificacions davant la Fundación Estatal si no pot confirmar la inscripció al curs amb una antelació mínima de 10 dies sobre la data d'inici prevista del curs.

PROCÉS D´INSCRIPCIÓ:

1. Fer preinscripció online i esperar a rebre confirmació de plaça.

2. Una vegada confirmada, cal fer la transferència de l'import.

PER A MÉS INFORMACIÓ DEL CURS TRUCAR A ACES AL 93.209.19.92 o ptexido@ultreiaformacio.cat  o mmarine@ultreiaformacio.cat

Els centres mèdics estan subjectes a pressions enormes en la facturació dels serveis amb tarifes cada vegada més ajustades. D'altra banda, hi ha una forta competència de serveis sanitaris, tant en quantitat com en qualitat d'oferta, amb requeriments constants d'aportació de més valor per poder-se diferenciar. Tot plegat acaba repercutint en una reducció de la rendibilitat del centre. En base a la nostra experiència transformació en centres sanitaris, observem que poc (o res) no es fa per revertir aquesta situació.

Objectius pedagògics

Al final del curs l'alumne ha de ser capaç de:

1. Com orientar el negoci, prendre decisions des de les dades i no pas des de les percepcions.

2. Familiaritzar els alumnes amb les eines que tenen per desenvolupar el negoci i la seva adequada aplicació als centres sanitaris.

3. Analitzar les àrees de millora i desenvolupament en l’ àmbit assistencial i no assistencial, així planificar els canvis que calgui realitzar.

4. Explicar i donar la importància a la gestió del canvi als centres sanitaris i donar pautes per potenciar aquesta transformació.

5. Identificar l'impacte econòmic i humà d'una gestió correcta en cada àrea de l'organització.

Continguts

1.- Punts de pèrdua de generació de negoci a partir del procés del pacient. La gestió prèvia a la consulta.

2.-Integració de call center com a filtre a la consulta. Gestió de cites.

3.-Activitat a la recepció. Des de la venda proactiva fins a la facturació.

4.-Punts de pèrdua de generació de negoci a partir del procés del pacient. La consulta.

5.-Gestió de primeres visites. Com introduir nous serveis a partir del tiquet mitjà.

6.-Casos pràctics en ginecologia i traumatología.

7.- Gestió d´un pipeline comercial. Qui ho ha de fer, que ha de fer, com s'ha de fer.

8.-Gestió de pressupostos. De la visita a la intervenció.

9.-Post venda

10.-Com ho posem en marxa?

11.- Com influir en el col·lectiu mèdic i el personal no assistencial

12.- Fases d'una bona implementació

A qui va dirigit?

 Aquesta formació s'adreça a tots aquells directius de centres sanitaris privats que tenen la necessitat de potenciar l'aportació de valor del centre. Com a responsables han de saber respondre a:

Què és el que aporta valor al pacient?

 Saps si estàs perdent negoci?

 Estàs facturant el millor que pots per treure el màxim rendiment de cada visita/acte?

 On són les oportunitats de generació de negoci?

 Com puc canviar l'organització per orientar-los a la generació de negoci?

1. Introducció a la necessitat de generació de negoci

2. Identificar punts de pèrdua de generació de negoci a partir del procés del pacient. Des de la cita fins a la facturació

3. Revisió d'estratègies de màrqueting digital

Docents

Inscriu-te!