Logo Ultreia
  • Facebook
  • Twitter
Formació

Clinica atenta: Com sintonitzar amb el pacient privat

  • portada curs
  • Data inici
    27/04/2018
    Data fi
    27/04/2018
    Duració
    4 h.
    Tipus
    Bonificable
    Modalitat
    Presencial
  • Dies d'impartició
    Divendres 27 d'abril
    Lloc d'impartició
    ACES C/ Muntaner, 262 2º 2ª Barcelona
    Horari
    De 9-13h.

    Preu Associats i Aturats: 120€ / No associats:140€

Curs bonificable per la Fundación Estatal para la Formación y el Empleo.

Avís per a les empreses que desitgin aplicar la bonificació:

ACES/ULTREIA no pot garantir la realització dels tràmits necessaris per a la gestió de les bonificacions davant la Fundación Estatal si no pot confirmar la inscripció al curs amb una antelació mínima de 10 dies sobre la data d'inici prevista del curs.

PROCÉS D´INSCRIPCIÓ:

1. Fer preinscripció online o bé trucar a ACES 93.209.19.92 i esperar a rebre confirmació de plaça.

2. Una vegada confirmada, cal fer la transferència de l'import i lliurar la següent documentació:

- Fotocòpia llegible del DNI o NIE de l´alumne/a participant

LLIURAMENT DE LA DOCUMENTACIÓ: Data màxima 10 dies abans de l´inici del curs, a les oficines d´ACES, Muntaner 262 2n 2na., o enviar-la escanejada al correu mpeguero@ultreiaformacio.cat o mmarine@ultreiaformacio.cat  o per fax 93.201.09.92. NO s´admetrà cap inscripció sense la documentació demanada.

Es confirmarà la reserva de plaça, al telèfon de contacte o correu electrònic que ens faciliti l´alumne/a.

PER A MÉS INFORMACIÓ DEL CURS TRUCAR A ACES AL 93.209.19.92 o mpeguero@ultreiaformacio.cat o mmarine@ultreiaformacio.cat

Públic a qui va adreçat: 

  • Gestors de centres

  • Directors assistencials

  • Comandaments intermedis

  • Caps d'equips assistencials i administratius

Objectius:

  • Adquirir competències per dissenyar un servei centrat en la qualitat percebuda.

  • Disposar d’eines per poder auditar el nostre procés enfocat al pacient.

  • Prioritzar què tenir en compte a l’hora de crear un producte pel pacient privat.

  • Aconseguir la superació d’expectatives de servei en el nou marc de la sanitat privada.

Contingut:

1. El servei en el món sanitari i la qualitat percebuda

  • La diferència entre l’empresa de consum i l’empresa de servei: Servucció

  • El servei en el món sanitari: la importància dels detalls

  • Els moments de la veritat: identifica’ls, no els deixis passar!

2. Com crear un servei enfocat a la satisfacció del client

  • Com començar: les respostes les tenim a casa

  • Com conèixer el nostre pacient. Què pensa, que sent, què li agradaria. L’escolta empàtica

  • Com entendre el nostre procés. Què oferim, què s’espera, com es viu.

  • Com aconseguir la superació d’expectatives

3. El client privat: 

  • Tenim producte pel pacient privat? “Lo bueno, no siempre es caro”

  • No tinguis complexos

Docent:

Elisabet Cardoner

Cardoner Consulting

Inscriu-te!