Logo Ultreia
  • Facebook
  • Twitter
Formació

Com aconseguir més pacients a la clínica. La metodologia Inbound Marketing

  • portada curs
  • Data inici
    24/04/2019
    Data fi
    24/04/2019
    Duració
    3 h.
    Tipus
    Bonificable
    Modalitat
    Presencial
  • Dies d'impartició
    Dimecres 24 d'abril
    Lloc d'impartició
    ACES C/ Muntaner, 262 2n 2a 08021 Barcelona
    Horari
    De 17-20h.

    Associats i Aturats: 70€ / No associats: 85€

Curs bonificable per la Fundación Estatal para la Formación y el Empleo.

Avís per a les empreses que desitgin aplicar la bonificació:

ACES/ULTREIA no pot garantir la realització dels tràmits necessaris per a la gestió de les bonificacions davant la Fundación Estatal si no pot confirmar la inscripció al curs amb una antelació mínima de 10 dies sobre la data d'inici prevista del curs.

PROCÉS D´INSCRIPCIÓ:

1. Fer preinscripció online i esperar a rebre confirmació de plaça.

2. Una vegada confirmada, cal fer la transferència de l'import.

PER A MÉS INFORMACIÓ DEL CURS TRUCAR A ACES AL 93.209.19.92 o mpeguero@ultreiaformacio.cat o mmarine@ultreiaformacio.cat

El procés de compra dels usuaris està canviant, tenint en compte el nou paradigma onlinr. Això obliga a les empreses a adaptar el procés de venda segons els canvis en el procés de compra. El Inbound Màrqueting se centra, en particular, en tècniques de màrqueting "pull", és a dir, que atrauen l'usuari a una empresa de forma natural, sense pressió. Es tracta d'un procediment poc agressiu, fins al punt d'anomenar-lo "love màrqueting".

Vols saber com és aquest procés de compra nou i com cal adaptar-s'hi? Per això és important que identificar les fases en què es divideix aquesta metodologia, detectar quins són els continguts d'interès per l'usuari i conèixer les tècniques claus que us permetrà atreure trànsit i generar més oportunitats comercials. I aquest curs dóna els coneixements básics per aconseguir-ho.

- Descobriràs què és i en què consisteix el Inbound Màrqueting i perquè s'ha convertit en una estratègia essencial davant un nou context online.

- Entendràs com està canviant el procés de compra d'usuaris i com les empreses han d'adaptar-s'hi.

- Detectaràs les diferències entre el Outbound Màrqueting i el Inbound Màrqueting.

- T'introduiràs en el concepte Buyer Persona per la teva empresa, eix clau de qualsevol estratègia Inbound.

- Identificaràs les fases compres del Buyer Persona o del Buyer Journey.

- Entendràs com es divideix una estratègia de Inbound Màrqueting.

- Aprendràs a definir una correcta i existosa estratègia de continguts.

- Coneixeràs tècniques que et permetran aconseguir millors resultats a curt termini: inboundizacion.

- Sabràs les bases per configurar l'equip, la tecnologia i l'analitica necessària per a un projecte de Inbound Màrqueting.

Dirigit a:

Responsables de màrqueting i professionals del màrqueting digital, en qualsevol dels seus camps, que vulguin millorar la rentabilitat de les seves accions de captació de contactes i generar usuaris més informats, educats i enamorats del seu producte o marca utilitzant tècniques innovadores.

Docent:
Angélique Dellys

Inscriu-te!