COM RECONÈIXER I GESTIONAR EMOCIONS INCÒMODES (Edició Matí)
- Data inici18/03/2021Data fi18/03/2021Duració4 h.TipusBonificableModalitatAula VirtualDies d'impartició18 de març del 2021Lloc d'imparticióAula VirtualHorariDe 10:00 a 14:00
Preu Associats i Aturats: 52€ / No associats: 65€
Curs bonificable per la Fundación Estatal para la Formación y el Empleo.
Avís per a les empreses que desitgin aplicar la bonificació:
ACES/ULTREIA no pot garantir la realització dels tràmits necessaris per a la gestió de les bonificacions davant la Fundación Estatal si no pot confirmar la inscripció al curs amb una antelació mínima de 10 dies sobre la data d'inici prevista del curs.
PROCÉS D´INSCRIPCIÓ:
1. Fer preinscripció online i esperar a rebre confirmació de plaça.
2. Una vegada confirmada, cal fer la transferència de l'import.
PER A MÉS INFORMACIÓ DEL CURS TRUCAR A ACES AL 93.209.19.92 o mpeguero@ultreiaformacio.cat o mmarine@ultreiaformacio.cat
Aquest curs es desenvoluparà per AULA VIRTUAL. Aquesta modalitat NO presencial us permetrà realitzar el curs mitjançant el campus virtual d'ULTREIA, on podreu compaginar l’aprenentatge dels continguts i les classes en directe per vídeoconferència amb el tutor/a. El calendari detallat de les videoconferències el teniu més endavant a l’apartat de dies d'impartició.
OBJECTIU:
-Aprendre pràctics i senzills recursos per gestionar les nostres emocions saludablement
-Conèixer que és la intel·ligència emocional i com ens pot ajudar a viure les nostres emocions de manera positiva
CONTINGUTS:
1.-Introducció a la intel·ligència emocional.
2.- Emocions bàsiques.
3-.Emocions mixtes.
4.-Eines pràctiques de gestió.
DOCENT :
ALBERTO PÉREZ BUJ. Coach transformacional, certificado por Institut Gestalt y People Tech Solutions, USA. Certificado en coaching corporal, aprendizaje en movimiento. Facilitador en Vivation (metodo de integración emocional). Empresario dedicado a negocis de importación. Formado en PNL de 4ª Generación Stephen Gilligan y Robert Dilts.