Logo Ultreia
  • Facebook
  • Twitter
Formació

Curs Atenció al client: l'art d'enamorar-lo

  • portada curs
  • Data inici
    22/09/2020
    Data fi
    01/10/2020
    Duració
    8 h.
    Tipus
    Bonificable
    Modalitat
    Aula Virtual
  • Dies d'impartició
    22 i 29 de setembre, i 1 d'octubre de 2020
    Lloc d'impartició
    Horari
    De 16 a 19h excepte el dia 1/10 de 16 a 18h.

    Preu Associats i Aturats:104 € / No associats:120€

Curs bonificable per la Fundación Estatal para la Formación y el Empleo.

Avís per a les empreses que desitgin aplicar la bonificació:

ACES/ULTREIA no pot garantir la realització dels tràmits necessaris per a la gestió de les bonificacions davant la Fundación Estatal si no pot confirmar la inscripció al curs amb una antelació mínima de 10 dies sobre la data d'inici prevista del curs.

PROCÉS D´INSCRIPCIÓ:

1. Fer preinscripció online i esperar a rebre confirmació de plaça.

2. Una vegada confirmada, cal fer la transferència de l'import.

PER A MÉS INFORMACIÓ DEL CURS TRUCAR A ACES AL 93.209.19.92 o mpeguero@ultreiaformacio.cat o mmarine@ultreiaformacio.cat

Aquest curs es desenvoluparà per AULA VIRTUAL. Aquesta modalitat NO presencial us permetrà realitzar el curs mitjançant el campus virtual d'ULTREIA, on podreu compaginar l’aprenentatge dels continguts  i les classes en directe per vídeoconferència amb el tutor/a. El calendari detallat de les videoconferències el teniu més endavant a l’apartat de dies d'impartició.

 

Docent

Natalia Pomar. Psicòloga i Psicoterapeuta.

Aprendràs a

Conèixer emocionalment al client per atendre les seves necessitats i assolir l’excel·lència comercial.

  • Identificar el llenguatge verbal i no verbal propi en la comunicació presencial i telefònica.
  • Adquirir eines comunicatives (verbals i no verbals) per tractar amb el client i regular les pròpies emocions en situaciones tenses o de conflicte.

Continguts

  • La confiança. La base per atendre al client.
  • Elements de la comunicació online i telefònica. La veu expressa emocions.
  • El rapport i l'escolta. De l'autoregulació a la regulació emocional de l'altre.
  • El mapa d'empatia del client. Quines són les seves necessitats reals?
  • L'assertivitat. Tècniques per estar emocionalment presents amb el client.
  • La comunicació digital propera
  • Tipus de clients.
  • La comunicació creativa amb ells 

Inscriu-te!