Logo Ultreia
  • Facebook
  • Twitter
Formació

Curs de Blogs per a directors de comunicació d'hospitals

  • portada curs
  • Data inici
    04/03/2019
    Data fi
    07/04/2019
    Duració
    20 h.
    Tipus
    Bonificable
    Modalitat
    Teleformació
  • Preu Associats i Aturats: 150€ / No associats:165€

Curs bonificable per la Fundación Estatal para la Formación y el Empleo.

Avís per a les empreses que desitgin aplicar la bonificació:

ACES/ULTREIA no pot garantir la realització dels tràmits necessaris per a la gestió de les bonificacions davant la Fundación Estatal si no pot confirmar la inscripció al curs amb una antelació mínima de 10 dies sobre la data d'inici prevista del curs.

PROCÉS D´INSCRIPCIÓ:

1. Fer preinscripció online i esperar a rebre confirmació de plaça.

2. Una vegada confirmada, cal fer la transferència de l'import.

PER A MÉS INFORMACIÓ DEL CURS TRUCAR A ACES AL 93.209.19.92 o mpeguero@ultreiaformacio.cat o mmarine@ultreiaformacio.cat

 

Descripció:

Formació teòrica-tècnica que treballa tot el conjunt d’aspectes que engloben el disseny del blog: Tractament i creació d’imatge, redacció de textos, anàlisi del públic, comunicació, estadístiques, mesures d’audiència, per definir correctament la orientació del Blog de l’Hospital.

Dirigit a:

Directors de comunicació d’hospitals i encarregats o futurs encarregats del blog de l’Hospital.

Continguts:

- Què és un blog? ¿En qué es diferencia dels altres suports de publicació online?
- Els nostres objectius  en fer un blog, determinació del nostre públic
- Creació de continguts (Els diferents continguts, fonts d’informació, nivell, adaptació al públic, escriptura web, línea editorial, Continguts gràfics : tipus, utilitat, revisió/creació, fonts de continguts, eines de tractament, Articles : temes, ritme de publicació, preveure l’interacció a priori
- Flux d’informació, Com fer els post interesants, Problema recurrent: arriben continguts molt tècnics... (Millorar l’aspecte, recalcar temes, esquemes, eines gràfiques, Treball d’anàlisi dels continguts i tractament per adaptar-lo als lectors.)
-  Conceptes gràfics ( Imatge, formats, resolució i definició)
-  Eines de tractament gràfic (Imatges mapa de bits, Imatges vectorials, Avantatges i inconvenients dels dos tipus d’imatges, Què podem fer amb Gimp ?
- Recursos gràfics lliures (Bancs d'imatges i d’il-lustracions gratuïts, Il-lustracions mèdiques, Bancs d’iconas, Emoticonas, Dibuix vectorial, Backgrounds, Recursos gràfics)
- Eines de creació de gràfiques Eines gràfiques per crear imatges, il-lustracions, Eines per crear esquemes i gràfics, Eines per crear infografies
- Altres eines (vídeo, cómic, presentacions)
- Interacció i comunicació amb el públic (Gestió de comentaris)
- Integració a la xarxa d’informació de l’Internet (Visibilitat del blog / pla de marketing, Eines de visibilitat de la plataforma de creació del blog (Wordpress,…)
- SEO  (Aspectes tècnics, El contingut textual, Els backlinks, Repertoris)
-  Relació amb els altres medis de publicació i comunicació de l’hospital (Referències al blog : enllaços, citacions, comunicar sobre el blog als altres suports, revisió de continguts : re-publicació en altres plataformes (slideshare) o xarxes (linkedin), citacions en repertoris de enllaços (scoop it)

- Estadístiques i mesures d’audiència (Eines de les plataformes de creació del blog, Google analítics, Plataformes de seguiment de blogs)

Docents:

Carmen Rodríguez. Eric Rivera.

Inscriu-te!