Logo Ultreia
  • Facebook
  • Twitter
Formació

GESTIÓ DE RECLAMACIONS EN ÀMBIT SANITARI

  • portada curs
  • Data inici
    29/05/2024
    Data fi
    29/05/2024
    Duració
    2 h.
    Tipus
    Bonificable
    Modalitat
    Presencial
  • Dies d'impartició
    29 de maig
    Lloc d'impartició
    ACES (C/ Muntaner 262 2n 2na.08021 Barcelona)
    Horari
    10:00 a 12:00

    Preu Associats i Aturats:26€ / No associats: 33€

Curs 100% bonificable per la Fundación Estatal para la Formación y el Empleo.

Avís per a les empreses que desitgin aplicar la bonificació:

ACES/ULTREIA no pot garantir la realització dels tràmits necessaris per a la gestió de les bonificacions davant la Fundación Estatal si no pot confirmar la inscripció al curs amb una antelació mínima de 10 dies sobre la data d'inici prevista del curs.

1. Fer preinscripció online i esperar a rebre confirmació de plaça..

2. Una vegada confirmada, cal fer la transferència de l'import.

Tots els cursos s'han de pagar un cop confirmada la seva realització i com a mínim 2 dies abans de l'inici del curs. Això ens permet assegurar-nos que disposem del nombre mínim de participants necessari per dur a terme el curs. La confirmació del curs serà notificada via correu electrònic.

3. Si la cancel·lació es realitza amb menys de 48 hores d'antelació, es podrà cedir la plaça a una altra persona de la mateixa institució. En cas contrari, no es reemborsarà l'import del curs.

PER A MÉS INFORMACIÓ DEL CURS TRUCAR A ACES AL 93.209.19.92 o ptexido@ultreiaformacio.cat o mmarine@ultreiaformacio.cat

 

 

OBJECTIUS

Com actuar davant una reclamació derivada d’un acte mèdic essent necessari analitzar si s’ha produït una mala praxi o negligència mèdica.

CONTINGUT

  1. INTRODUCCIÓ
  • Conceptes Bàsics
  • El contracte d’assegurances: elements materials, elements personals i elements formals
  • Tipologia d’assegurances: danys, responsabilitat civil (general, professional…), d&o, ciber, previsió sociaL...
  1. GESTIÓ DE LES RECLAMACIONS
  • Objecte d’una assegurança i definició de tercer
  • Tipologia de contractes. Responsabilitat Civil Professional vs Responsabilitat Civil d’Explotació.
  • Gestió del sinistre:
    • Punts claus: comunicació, assessorament i suport documental
    • Anàlisis de responsabilitat
    • Anàlisis de cobertura
    • Obertura del sinistre
    • Gestió d’incidències
  1. PUNTS CLAUS
  • Què fer quan rebem una reclamació?
  • Àmbit Temporal
  • Concurrència
  • Diferència entre cobertura i responsabilitat
  • Comunicat i trasllat a l’asseguradora

Inscriu-te!