Logo Ultreia
  • Facebook
  • Twitter
Formació

Intel·ligčncia emocional

  • portada curs
  • Data inici
    06/11/2023
    Data fi
    26/04/2023
    Duració
    30 h.
    Tipus
    Subvencionat
    Modalitat
    Presencial
  • Dies d'impartició
    6,8,13,15,20,22 I 29 de novembre de 2023
    Lloc d'impartició
    ACES(C/ Muntaner 262 2n 2na.08021 Barcelona)
    Horari
    16:00 a 20:00

Curs subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya. Formació prioritària per a treballadors/es en actiu (excepte mutualistes i treballadors/es de l'Administració Pública).

Places limitades per a persones en situació d'atur.

Més informació i inscripcions: 

Montse Peguero - 932091992 - mpeguero@ultreiaformacio.cat

Documentació a lliurar abans de l'inici de la formació

- Fotocòpia del DNI

- Fotocòpia de la última nòmina o del document Dardo amb la última data de renovació

Professorat

Alberto Pérez Buj

Contingut

1. Intel·ligència Emocional. Marc conceptual i orígens

1.1. Què significa emocional? Definició d’emoció i estat emocional.

1.2. Origens: Intel·ligències Múltiples de Gardner, Intel·ligència Emocional de Goleman. 1.3. Construcció de les emocions. Conceptes bàsics sobre l’anatomia i funcionament del sistema límbic.

2. Consciència emocional .

2.1. Quines són les emocions bàsiques?

2.2. Funcions de cada emoció.

2.3. Classificació de les emocions.

3. Habilitats socials

3.1. La Intel·ligència emocional en la nostra vida quotidiana

3.2. Identificació de patrons emocionals pròpis i al·liens.

3.3. Els 4 processos bàsics per un autolideratge emocional.

3.4. Les competencies emocionals bàsiques.

3.5. La Intel·ligència emocional en les relacions intrapersonals.

3.6. La Intel·ligència emocional en les relacions interpersonals.

4. Ecologia emocional i salut

4.1. Pautes per la millora de l’ecologia emocional personal i relacional.

4.2. Relació entre gestió emocional i salut.

5. Principals aplicacions de la Intel·ligència emocional en l’entorn laboral

5.1. Millora de la comunicació i clima en els equips de treball.

5.2. Millorar qualitativa de les relacions interpersonals (dins de l’empresa i fora (clients, proveïdors).

Herramientas para dirigir tu vida

 

Inscriu-te!