Logo Ultreia
  • Facebook
  • Twitter
Formació

Introducció als serious games i les tecnologies de realitat virtual i realitat augmentada per al desenvolupament de competències tècniques i transversals

  • portada curs
  • Data inici
    22/03/2018
    Data fi
    22/03/2018
    Duració
    4 h.
    Tipus
    Bonificable
    Modalitat
    Presencial
  • Dies d'impartició
    22 de març de 2018
    Lloc d'impartició
    ACES ( C/ Muntaner 262 2n 2a)
    Horari
    De 16:00 a 20:00 h

    Preu Associats i Aturats: 52€ / No associats: 65€

Curs bonificable per la Fundación Estatal para la Formación y el Empleo.

Avís per a les empreses que desitgin aplicar la bonificació:

ACES/ULTREIA no pot garantir la realització dels tràmits necessaris per a la gestió de les bonificacions davant la Fundación Estatal si no pot confirmar la inscripció al curs amb una antelació mínima de 10 dies sobre la data d'inici prevista del curs.

PROCÉS D´INSCRIPCIÓ:

1. Fer preinscripció online o bé trucar a ACES 93.209.19.92 i esperar a rebre confirmació de plaça.

2. Una vegada confirmada, cal fer la transferència de l'import al número de compte indicat a la butlleta, i lliurar la següent documentació:

- Butlleta complimentada juntament amb el comprovant de la transferència

- Fotocòpia llegible del DNI o NIE de l´alumne/a participant

LLIURAMENT DE LA DOCUMENTACIÓ: Data màxima 10 dies abans de l´inici del curs, a les oficines d´ACES, Muntaner 262 2n 2na., o enviar-la escanejada al correu mpeguero@ultreiaformacio.cat o mmarine@ultreiaformacio.cat  o per fax 93.201.09.92. NO s´admetrà cap inscripció sense la documentació demanada.

Es confirmarà la reserva de plaça, al telèfon de contacte o correu electrònic que ens faciliti l´alumne/a.

PER A MÉS INFORMACIÓ DEL CURS TRUCAR A ACES AL 93.209.19.92 o mpeguero@ultreiaformacio.cat o mmarine@ultreiaformacio.cat

-No són necessaris coneixements tècnics, informàtics ni de programació. Els participants coneixeran el marc i la dinàmica de funcionament dels serious games i les noves tecnologies aplicades a la formació en salut sense entrar en detall de les qüestions d'operativa tècnica.

Objectius:

-Obtenir d'una perspectiva general de com els serious games i les noves tecnologies estan començant a revolucionar el sector de la formació en salut.
-Revisar els millors exemples i els seus resultats mesurables.
-Oferir als professionals de la salut estratègies de disseny, implementació i avaluació de serious games.

-Conèixer les tecnologies i dispositius de realitat virtual i realitat augmentada per facilitar la transferència de coneixement i habilitats.

Contingut

1. Què són els Serious Games ? Àrees d'aplicació.

2. Introducció al disseny de videojocs per a la formació. Revisió dels millors exemples.

3. Gamificació. Eines per incrementar l'engagement i motivació de l'alumnat, i millorar l'experiència d'aprenentatge.

4. Realitat virtual. Tecnologia, dispositius i aplicació segons els objectius marcats.

5. Realitat augmentada. Tecnologia, dispositius i aplicació segons els objectius marcats.

Dirigit a:

El curs de serious games i noves tecnologies s'adreça a professionals de la formació en l'àrea de salut.

Inscriu-te!