Logo Ultreia
  • Facebook
  • Twitter
Formació

Quin és el millor canal online per captar pacients?

  • portada curs
  • Data inici
    25/02/2020
    Data fi
    25/02/2020
    Duració
    4 h.
    Tipus
    Bonificable
    Modalitat
    Presencial
  • Dies d'impartició
    Dimarts 25 de febrer de 2020
    Lloc d'impartició
    ACES C/ Muntaner, 262 2º 2ª 08021 Barcelona
    Horari
    De 10-14h.

    Preu Associats i Aturats: 52€ / No associats: 65€

Curs bonificable per la Fundación Estatal para la Formación y el Empleo.

Avís per a les empreses que desitgin aplicar la bonificació:

ACES/ULTREIA no pot garantir la realització dels tràmits necessaris per a la gestió de les bonificacions davant la Fundación Estatal si no pot confirmar la inscripció al curs amb una antelació mínima de 10 dies sobre la data d'inici prevista del curs.

PROCÉS D´INSCRIPCIÓ:

1. Fer preinscripció online i esperar a rebre confirmació de plaça.

2. Una vegada confirmada, cal fer la transferència de l'import.

PER A MÉS INFORMACIÓ DEL CURS TRUCAR A ACES AL 93.209.19.92 o mpeguero@ultreiaformacio.cat o mmarine@ultreiaformacio.cat

A qui va adreçada aquesta formació:

Directors de marketing i/o comunicació, i gerents de centres sanitaris.

Què aprendran?

  • A definir objectius online.
  • A identificar al buyer persona.
  • A definir el producte/servei per a tenir èxit.
  • A conèixer els diferents canals online i els seus avantatges i inconvenients per a la captació de pacients.

Objectius de la formació:

1- Aprendre a definir els objectius online.

2- Identificar al client potencial.

3- Definir el millor canal online per aconseguir-ho. 

 

Docent: Carles Farrerons. (PLAYMEDIC MARKETING)

Inscriu-te!