Inici / Notícies / L’ACES es reuneix amb el president del Govern espanyol, Pedro Sánchez

L’ACES es reuneix amb el president del Govern espanyol, Pedro Sánchez

L’ACES va tenir l’honor de compartir amb el president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, i el president de Pimec, Antoni Cañete, una trobada empresarial feta a la seu de la patronal. L’objectiu era abordar els grans reptes de les pimes en l’actual context econòmic i geopolític.

La cita va servir per llançar un missatge contundent: Espanya necessita que les pimes creixin en dimensió per competir en igualtat de condicions amb la resta d’Europa.

Lluís Monset, president de l’ACES, i Albert Sumarroca, membre de la junta directiva, van participar en aquesta trobada, que va permetre traslladar la veu del sector sanitari i social, i mostrar la realitat de les empreses d’aquest àmbit. Des de la patronal continuarem treballant per defensar els interessos de les empreses privades proveïdores de serveis sanitaris i socials de Catalunya, i promoure un model més just i eficient en benefici del conjunt de la societat.