L’ACES va tenir l’honor de compartir amb el president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, i el president de Pimec, Antoni Cañete, una trobada empresarial feta a la seu de la patronal. L’objectiu era abordar els grans reptes de les pimes en l’actual context econòmic i geopolític.
La cita va servir per llançar un missatge contundent: Espanya necessita que les pimes creixin en dimensió per competir en igualtat de condicions amb la resta d’Europa.
Lluís Monset, president de l’ACES, i Albert Sumarroca, membre de la junta directiva, van participar en aquesta trobada, que va permetre traslladar la veu del sector sanitari i social, i mostrar la realitat de les empreses d’aquest àmbit. Des de la patronal continuarem treballant per defensar els interessos de les empreses privades proveïdores de serveis sanitaris i socials de Catalunya, i promoure un model més just i eficient en benefici del conjunt de la societat.